Fahéjas puszedli




Egy újabb, teahoz való finomság!
A receptet Stahl Judit Gyors Édességek című könyvében olvastam, de picit módosítottam rajta, mert nekem túl sok volt a 3 kávéskanál fahéj bele, meg nem is csillag alakúra formáztam, mert nincs olyan csillagcsöves nyomózsákom, meg különben is nekem jobban tetszenek, az apró sütemények kis puszedlikként.

Hozzávalók(kb. 50-55 db):

15 dkg puha vaj
4 evőkanál porcukor
1 vanília cukor( amelyikben benne vannak a kis fekete vanília magok is)
15 dkg liszt
1 evőkanál étkezési keményítő
2 csapott kávéskanál őrölt fahéj

Elkészítés:

1. Előmelegítjük a sütőt 190 fokra, 2 tepsit kibélelünk vagy sütőpapírral, vagy alufóliával ki mivel szokta.
2. A vajat a cukorral meg a vaníliás cukorral habosra kavarjuk a robotgép segítségével.
3. A lisztet összevegyítjük a fahéjjal és az étkezési keményítővel.
4. A cukros vajhoz kavarjuk a lisztes keveréket.
5. A tésztából cseresznye nagyságú gombóckákat készítünk és a két tenyerünk között szétlapítjuk őket és tepsire helyezzük 3-4 cm-re egymástól.
6. 10-12 perc alatt megsütjük a puszedliket.

Megjegyzések

Fini üzenete…
Szia! Megsütöttem, ezt a finomságot:) Köszi a receptet:) Annyit módosítottam, hogy a tetejét "becsíkoztam" csokival.
Zsazsa üzenete…
Szia!
Örvendek,hogy ízlett!:)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Erdélyi hagymás rostélyos

Pulykahere másképpen!

Párizsi csokis meggyes muffin