Dekoráció a konyhából!!!- Szárított narancs




Idén csupa természete dologgal szeretném díszíteni a karácsonyfát, fahéjrudakkal, dióval, szárított naranccsal, szárított almával, szalma díszekkel.
Tudom, hogy nem én találom fel a "Spanyol viaszt", előttem már sokan készítettek ilyet, nem egy újdonság, de mivel lefotóztam, és nekem nagyon tetszik az eredmény, gondoltam, hogy feldobom ide a blogra is, hátha akad még valaki akinek ötletet adok vele.
Addig is amíg a karácsonyfára kerülnének, szobadísznek használom őket, egy nagy üveg vázába rakva.

Így készítettem:

A narancsokat szeletelőgéppel félcenti vastagon felszeleteltem, majd papírlapra helyeztem a szeleteket és 3 napig, néha megforgatva, a fűtőtesten kiszárítottam.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Erdélyi hagymás rostélyos

Pulykahere másképpen!

Párizsi csokis meggyes muffin