Vaníliás tápióka puding

A télen párszor megnéztem a New in town című filmet, aranyos kis délutáni film, de itt most nem ez a lényeg,  hanem ebben a filmben az egyik szereplő folyton tápióka pudingot készített, igazából a tápióka eléggé főszerepet kapott a filmben. Nagyon felkeltette a figyelmemet ez a tápióka, és nem régen az egyik  natúr-boltban találtam is tápióka gyöngyöt,  de még csak most volt időm elkészíteni. Van pár érdekes recept az interneten, amiket majd mindenképpen szeretnék kipróbálni de most egy egyszerű vaníliás változatot készítettem. Érdekes lett a végeredmény, olyan mintha  üveg golyócskák lennének valami vaníliás szószba kavarva.


Hozzávalók( 4 adag):

1 csésze tápióka gyöngy
3 csésze tej
1 vaniliarúd kikapart belseje
2 tojássárgája
ízlés szerinti cukor ( én 4 evőkanállal tettem)
csipet só

Elkészítés:
1. A tápióka gyöngyöt beáztatjuk ½ órára a tejbe. Aztán hozzáadjuk a  vaníliát, a sót és 1 kanálnyi cukrot és lassú tűzön kevergetve elkezdjük főzni a pudingot, addig kell főzni amíg a gyöngyök fehérből teljesen átlátszóak lesznek.
2. A tojássárgákat habosra kavarjuk a maradék cukorral, és a pudinghoz adjuk , majd még pár percig főzzük.
3. Formákba kanalazzuk, és langyosan vagy hidegen tálaljuk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Erdélyi hagymás rostélyos

Pulykahere másképpen!

Párizsi csokis meggyes muffin