Guacamole avagy mexikói avokádókrém!

Amikor először ettem avokádót nagyon nem ízlett, aztán adtam neki még egy esélyt és most már nagyon megszerettem. Szerintem sok mindenhez illik, toratillachipshez, csirkesalátákhoz, szendvicsekhez vagy csak simán pirítóshoz is. Nem szoktam annyira csípősre készíteni mint az eredeti guacamole-t szokták, nem vagyok nagy barátságban a csípős ízekkel.


Hozzávalók:

1 db érett avokádó
2 szál újhagyma( csak a fehér része)
1 cikk fokhagyma
csili ízlés szerint

 ½ dl tejszín
frissen őrölt bors ízlés szerint ( 1-2 tekerésnyi)
1 evőkanál lime-lé
korianderzöld  vagy petrezselyemzöld

Elkészítés:
1. Az avokádót meghámozzuk, és felkockázzuk, a hagymát megtisztitjuk és felkarikázzuk, a fokhagymát is megtisztitjuk és 2-3 darabra vágjuk, a korianderzöldet felaprítjuk.
2. Az összes hozzávalót egy késbetétes robotgépben vagy botturmix segítségével összepépesítjük.
3.  Ha szükséges utána sózunk- borsozunk.




Forrás: Stahl Judit/Gyorsan valami finomat

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Erdélyi hagymás rostélyos

Pulykahere másképpen!

Párizsi csokis meggyes muffin