Új év...Új élet... és remélhetőleg újra blogolás

Nagyon sűrű volt az elmúlt évem... Lakás felújítás, költözés (megint) és mire ezekkel mind készén lettünk, megtörtént a csoda.! Januárban, pontosabban január 5.én megszületett a kisfiam Zalán, a világ legaranyosabb, legédesebb, legszebb és még sorolhatnám kisfiúja. Már több mint hat hete velünk van ez a csöppség,  lassan kezdjük megszokni egymást....néha néha  hagy egy kevés szabadidőt is nekem, és gondoltam, hogy megpróbálok visszatérni a blogíráshoz. Úgy tervezem, hogy ezután is többnyire receptekről fog szólni a blog de bele-bele csempészek egy keveset a mindennapjainkról is, hogy hogyan boldogulunk itthon Zalánnal... Remélem, hogy sikerül visszatérni, szerettem a gasztróblogerek közt lenni...

És íme egy kép a kicsimanóról!

Megjegyzések

sedith üzenete…
Szóval ezért volt ez a nagy csend, ez a nagy kimaradás! :)Isten hozott újra a blogvilágban, és Isten hozta a kisfiadat a nagyvilágban!:)
Gyönyörű kisbaba! Sok-sok egészséget, sok-sok boldog percet kívánok nektek együtt!:)
És .... majd mindig együtt fogunk ünnepelni, mert kisebbik lányom is január 5-én született!:D:D:D
trollanyu üzenete…
Gyönyörű a kis Zalán, gratulálok:)
Alíz üzenete…
Isten hozta gyönyörű fiacskádat közénk és Isten hozott téged újra a gasztrobloggerek körében. A csöppségnek kívánom, hogy nagyot nőjön szerettei örömére, legyen okos, ügyes kisfiú! Az újdonsült kismamának sok türelmet kívánok és olyan babát, aki nem sajátítja ki teljesen az anyukáját, hogy jusson ideje a blogolásra is. :)
Kata üzenete…
Szeretettel gratulálok, isten hozta a pici babát:))) kívánok nektek minden szépet és jót!
mellissina2 üzenete…
Részemről nagyon örülök,mivel éppen tegnap találtam rá a blogodra,és azonnal meg is tetszett, az epres cobblered vittem is!
Nagyon szép a kisbabád,legyen sok örömben és szeretetben részed!!
Zsazsa üzenete…
sziasztok!

Köszönöm szépen a jókívánságokat! Nagyon kedvesek vagytok:) puszi!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Erdélyi hagymás rostélyos

Pulykahere másképpen!

Párizsi csokis meggyes muffin