Avokádós tonhalsaláta

Ezt a salátát még valamikor júniusban készítettem de nem volt annyi időm, hogy a blogra feltegyem.
Júniusban költöztünk félig egy új lakásba,  félig haza Szentgyörgyre, most van egy kiskutyánk is egy 7 hetes Labrador, akivel annyi baj van mint egy zsák bolhával. Nem is nagyon főztem ebben a hónapban, csak ilyen gyors dolgokat.

Vissza a salátához: összevágtam  a paradicsomot,  az uborkát,  az avokádót, és a fekete olajbogyót. A tonhalkonzervet lecsepegtetem feldaraboltam és a feldarabolt zöldségekre pakoltam. A joghurtot citromlével, zúzott fokhagymával, sóval borssal ízesítettem és a salátára öntöttem. Pirítós kenyérrel tálaltam!

Megjegyzések

Alíz, Erdélyből üzenete…
Nagyon jól néz ki! És egyébként is szeretem a tonhalas salátákat. Örülnénk, ha te is küldenél néhány receptet az Erdélyi Konyha most készülő kalendáriumába, részleteket az alábbi linken találsz: http://fakanalforgato.blogspot.com/2010/08/szerkesszuk-egyutt-az-erdelyi-konyha.html

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Erdélyi hagymás rostélyos

Pulykahere másképpen!

Párizsi csokis meggyes muffin