2010. március 11.

Fotó doboz

Még február elején rendeltem egy külföldi oldalról egy fotó dobozt 40X40 cm-es, a múlt héten meg is érkezett még pedig Hongkongból.  Nagyon tetszik, csak még egy lámpát kell beszerezzek hozzá ami kívülről szépen megvilágítja a dobozkámat. Az este kipróbáltam, ahhoz képest, hogy csak 1 lámpával tudtam most megvilágítani egész jó képek lettek az angyalkáról meg a Valentin-napi  „asztaldíszről”( ami egyébként még a tortámtól megmaradt pillecukor szívekből áll). Így most már remélem este  is tudok szép ételfotókat készíteni.
És akkor egy gyors fotó a dobozról is:


Erről az oldalról rendeletem, nincs posta költség és csupán 2 RON vámot kellett rá fizetni.

2 megjegyzés:

Ottis írta...

Szia, en is rendeltem, de nekem csak aprilis elejen lesz itthon,mert mar forrasbol rendeltem :-)

Demyke írta...

Akkor már nem kell sokáig várnod, hamar eltelik már ez a 3-3 hét.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...