2010. március 14.

Díjat kaptam!


Deedee-től kaptam egy kreatív blogger díjat, amit ez úton is köszönök szépen!

A szabályok szerint az alábbiakat kell tennem:
1. Meg kell köszönnöm a díjat, akitől kaptam. √
2.A logót ki kell tennem a blogomra. √
3. Be kell linkelnem akitől kaptam. √
4. Írnom kell magamról 7 dolgot.
5.  Tovább kell adnom a kitűntetést 7 blogtársamnak. √
6. Be kell linkelnem őket. √
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

Tovább szeretném adni:
Ottisnak
Puszedlinek
Judithnak
Yasminnak
Mohának
Orsinak
Vörösbornak


A 7 dolgot majd pótolom, már a múltkor is megígértem, és még nem teljesítettem, de nem felejtettem el.

9 megjegyzés:

Moha írta...

Nagyon szépen köszönöm!

Yasmine írta...

Nagyon köszönöm!! Igazán kedves Tőled! :))

Orsi írta...

Köszi szépen!
(Amúgy említettem már,hogy én is Szentgyörgyön születtem?)

Demyke írta...

Orsi:
Nem, még nem mondtad:)

Judith írta...

Koszonom szepen! :)

Ottis írta...

Köszönöm Demyke!!!

Vörösbor írta...

Demyke, köszi szépen!!

Puszedli írta...

Nagyon szépen köszönöm! :)

stealth22 írta...

Gratulálok a díjadhoz.Ezuton szeretném felajánlani hogy legyél Erdély egyik sztárbloggere,recepjeidet és bejegyzéseidet pedig szivesen megjelenitjük az oldalunkon.
További elérhetöség: legyelsztarblogger.frantzdae.info

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...